Apie Telšių meno mokyklą lengvai suprantama kalba

Kas yra Telšių meno mokykla?

Telšių meno mokykloje
galite mokytis muzikos arba dailės.

Muzikos pamokose galite:

  • groti muzikos instrumentu;
  • dainuoti;
  • mokytis muzikos.

Dailės pamokose galite:

  • piešti;
  • tapyti;
  • lipdyti;
  • kurti kitus dailės darbus.

Kas gali mokytis mokykloje?

Mokykloje gali mokytis:

  • vaikai;
  • jaunuoliai;
  • suaugusieji.

Mokyklos darbuotojai padės pasirinkti
jums tinkamą mokymosi programą.

Kaip pradėti mokytis?

Norėdami mokytis mokykloje,
turite pateikti prašymą.

Prašymas yra dokumentas.
Prašyme pateikiama svarbi informacija apie jus.

Prašymą dėl vaiko priėmimo
pildo vaiko tėvai arba globėjai.

Globėjas yra žmogus,
kuris rūpinasi vaiku ir jam atstovauja.

Kaip pateikti prašymą?

Prašymą dėl vaiko priėmimo
reikia pateikti internetu.

Prašymą reikia pateikti
mokyklos nurodytu priėmimo laiku.

Informaciją apie priėmimą rasite
mokyklos interneto svetainėje.

Suaugusieji prašymą gali:

  • pateikti internetu;
  • atsiųsti elektroniniu paštu;
  • pateikti atvykę į mokyklą.

Jeigu prašymo pateikti nepavyksta,
atvykite į mokyklą.

Mokyklos darbuotojai jums padės.

Kaip vyksta pamokos?

Pamokos vyksta pagal tvarkaraštį.

Tvarkaraštyje parašyta:

  • kurią dieną vyksta pamoka;
  • kurią valandą vyksta pamoka.

Kai kuriose pamokose mokinys
mokosi vienas su mokytoju.

Kitose pamokose kartu
mokosi keli mokiniai.

Mokytojas:

  • paaiškina užduotis;
  • padeda mokytis;
  • atsako į klausimus.

Kiek laiko trunka mokslas?

Mokymosi laikas priklauso
nuo pasirinktos programos.

Nuo programos taip pat priklauso,
kiek pamokų vyks per savaitę.

Daugiau informacijos suteiks
mokyklos darbuotojas.

Ar už mokslą reikia mokėti?

Taip.

Už mokslą Telšių meno mokykloje
reikia mokėti.

Mokesčio dydis priklauso
nuo pasirinktos programos.

Informaciją apie mokestį rasite
interneto svetainės puslapyje
„Mokestis už mokslą“.

Apie mokestį taip pat galite paklausti
mokyklos darbuotojo.

Ką dar galima veikti mokykloje?

Mokykloje galite:

  • dalyvauti koncertuose;
  • dalyvauti parodose;
  • dalyvauti kituose renginiuose;
  • parodyti kitiems savo kūrybą.

Kas jums padės?

Mokykloje dirba mokytojai
ir kiti mokyklos darbuotojai.

Jie:

  • atsako į klausimus;
  • padeda mokytis;
  • suteikia informaciją;
  • padeda pateikti prašymą.

Jeigu ko nors nesuprantate,
paprašykite pagalbos.

Kontaktai

Adresas

Respublikos g. 28, Telšiai

Telefono numeris

+370 444 60220

Elektroninis paštas

info@telsiumenomokykla.lt