ATVIRA INTEGRUOTA DAILĖS, TECHNOLOGIJŲ IR MUZIKOS PAMOKA „BRAŠKINIS REGTAIMAS: DAILĖS, MUZIKOS IR TECHNOLOGIJŲ SINTEZĖ“

ATVIRA INTEGRUOTA DAILĖS, TECHNOLOGIJŲ IR MUZIKOS PAMOKA „BRAŠKINIS REGTAIMAS: DAILĖS, MUZIKOS IR TECHNOLOGIJŲ SINTEZĖ“

Telšių meno mokykloje, bendradarbiaujant su VšĮ Telšių regioniniu profesinio mokymo centru, surengta integruota pamoka „Braškinis regtaimas“ tapo įkvepiančiu meno, muzikos ir gastronomijos sintezės pavyzdžiu. Šioje unikalioje edukacinėje veikloje mokiniai, vadovaujami kūrybingų mokytojų – Vaidos Šepikaitės, Dalios Pleškienės, Vaivos Klingerienės, Laimos Juškienės ir bibliotekininkės Monikos Drimbienės – plėtojo savo kūrybinius gebėjimus ir gilino įvairias praktines kompetencijas.

Pamoką nuspalvino mokinių atliekamos linksmos braškinio ir mėtinio regtaimo melodijos, kurios lydėjo jų kūrybines veiklas. Fantazija liejosi per kraštus, kai jaunieji menininkai piešė spalvingus, sultingus vaisius ant skirtukų, o vėliau pasinėrė į kulinarinius eksperimentus gaminant gaivius pieniškus kokteilius su braškėmis ir mėtomis. Šios užduotys ne tik skatino kūrybiškumą, bet ir stiprino komandinio darbo bei bendravimo įgūdžius.

Atvirą pamoką papildė spalvinga paroda, kurią parengė mokytojos Vaida Žernienė ir Jurgita Nagienė su savo 1 ir 3 klasių mokiniais. O mokytojo Valdemaro Eitučio vadovaujami mokiniai nustebino visus savo rankų darbo popierinėmis taurėmis – kruopštumo ir išradingumo simboliu.

Ši unikali pamoka tapo ne tik smagiu kūrybiniu nuotykiu, bet ir neįkainojama patirtimi mokiniams. Ji parodė, kaip skirtingos meno ir praktinės veiklos gali harmoningai susijungti, sukurdamos prasmingą ir įsimintiną mokymosi aplinką. „Braškinis regtaimas“ ilgam išliks tiek mokinių, tiek mokytojų atmintyje kaip įkvepiantis pavyzdys, skatinantis kurti, mokytis ir bendradarbiauti.

Komentarai išjungti.